Polityka prywatności
Niniejszy dokument określa zasady Polityki prywatności w wypożyczalni Itinere Piotr Dowgwiłło dostępnej na stronie https://itinere.pl
-
Administratorem danych osobowych udostępnianych przez klienta jest Piotr Dowgwiłło prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Itinere Piotr Dowgwiłło z siedzibą w 80-299 Gdańsk, ul. Junony 33c/8, wpisanej do Centralnej Ewidencji i informacji prowadzonej przez Ministra Gospodarki, pod NIP 583-150-20-72, Regon 221581891
-
Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), zwanego dalej: RODO.
-
Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
-
Szanujemy prawo do prywatności i dbamy o bezpieczeństwo danych. W tym celu używany jest m.in. bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji (SSL).
-
Każda osoba, której dane dotyczą na podstawie RODO ma prawo dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz żądania przeniesienia danych
-
W sprawie Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem danych osobowych za pomocą:
-
poczty elektronicznej – biuro@itinere.pl
-
formularza kontaktowego, który możesz znaleźć pod adresem https://itinere.pl/kontakt
-
Podczas procesu rezerwacji sprzętu w wypożyczalni zostaniesz poproszony o podanie następujących danych:
-
imię i nazwisko
-
adres zamieszkania / adres dostawy
-
e-mail
-
numer telefonu
W przypadku niepodania powyższych danych, zakończenie procedury rezerwacji sprzętu będzie niemożliwe. Podanie przez Ciebie wymaganych danych osobowych jest dobrowolne i stanowi warunek świadczenia usług przez Administratora danych osobowych za pośrednictwem strony wypożyczalni.
-
Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu (maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy) w celach:
-
dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
-
wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
-
zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
-
statystycznych i archiwizacyjnych,
-
Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- Usługodawca nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
- Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.
- Dane osobowe klienta mogą być przekazywane przez administratora jedynie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, w tym również właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
- Dane klienta mogą być powierzane następującym podmiotom, z którymi administrator współpracuje w celu prawidłowej realizacji umów zawartych z klientem:
-
DialCom24 Sp. z o.o. – w celu zrealizowania płatności
-
mBank S.A. z siedzibą w Warszawie – Zrealizowanie płatności
-
PKO BP z siedzibą w Warszawie – Zrealizowanie płatności
-
Sendit S.A. z siedzibą w Poznaniu – Zrealizowanie zamówienia
-
Operator DPD sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie – Zrealizowanie zamówienia
-
Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie – Zrealizowanie zamówienia
-
Google Inc. z siedzibą w USA – Analizowanie aktywności Klientów Mierzenie ruchu na stronach internetowych, raportowanie o błędach aplikacji, tworzenie statystyk
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.
Ciasteczka
Nasz Serwis, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Jeśli nie życzą sobie Państwo, żeby na Państwa komputerze przechowywane były „cookies” – trwałe czy też związane z sesją – możecie państwo wyłączyć cookies w swojej przeglądarce. Nadal będziecie państwo mieli dostęp do wszelkich informacji i zasobów na naszej stronie. Jednak wyłączenie „Cookies” może mieć wpływ na funkcjonowanie niektórych stron internetowych. Proszę mieć świadomość, że wyłączenie „cookies” w przeglądarce będzie miało wpływ na funkcjonowanie „cookies” na wszystkich innych odwiedzanych przez państwa stronach.
Więcej informacji o „cookies” na stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl/