Najczęściej zadawane pytania w wypożyczalni
Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących wypożyczenia sprzętu w naszej wypożyczalni czyli tak zwany FAQ. Sprawdź czy Twoje pytanie znajduje się na liście a jeśli nie to z chęciom udzielimy na nie odpowiedzi.
Czy mogę zapłacić za wynajem przy odbiorze?
Poza głównym sezonem istnieje możliwość dokonania płatności przy odbiorze, po wcześniejszym uzgodnieniu tego telefonicznie. Bez uzgodnienia taka rezerwacja może zostać usunięta!
Czy mogę zapłacić przy odbiorze kartą kredytową, blikiem…?
Na miejscu jest możliwa tylko płatność odliczoną gotówką. Płatność kartą kredytową, blikiem, … jest możliwa podczas składania zamówienia przy wykorzystaniu bramki płatności Przelewy 24
Czy mogę zapłacić kaucję przy odbiorze przelewem bankowym?
Kaucja musi być zaksięgowana przed wypożyczeniem sprzętu. Przelew nie jest natychmiast księgowany, dlatego przy odbiorze pobieramy kaucję tylko w gotówce.
W jakich godzinach mogę odebrać sprzęt?
Najlepiej od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30-11.00 lub 18.30-20.00. Zawsze prosimy jeszcze o potwierdzenie tuż przed przyjazdem, żeby lepiej zaplanować dostawy osobiste.
Chcesz odebrać sprzęt w innym dzień, o innej godzinie? ZADZWOŃ! Staramy się w miarę możliwości dostosowywać do naszych klientów
Czy mogę przyjechać i pooglądać sprzęt, by wybrać odpowiednią przyczepkę, nosidło przed wypożyczeniem?
Prowadzimy wypożyczalnię i staramy się by większość sprzętu była wypożyczona, u naszych klientów;) Te sprzęty, które są wolne, czekają na kolejnego klienta złożone w kartonach by zaoszczędzić miejsce na magazynowanie. Jeżeli masz problem z wyborem odpowiedniego sprzętu prosimy o kontakt telefoniczny a chętnie podpowiemy najlepszą opcję.
Czy muszę rezerwować sprzęt na stronie internetowej?
Tak! Rezerwacja sprzętu na naszej stronie od razu blokuje wybrany przez Ciebie sprzęt na wskazany okres. Dzięki temu kolejna osoba nie może go wypożyczyć w tym czasie. Jeżeli sprzęt jest dostępny do wypożyczenia na naszej stronie internetowej to znaczy, że w danym okresie jest wolny.
Czy jest możliwość wysłania sprzętu kurierem?
Tylko w przypadku mniejszych przesyłek – elle tens, detektory tętna płodu, nianie elektroniczne… Po uzgodnieniu tego telefonicznie lub przez e-mail.
Gdzie odbiera się sprzęt?
Sprzęt jest odbierany z naszego magazynu na ul. Zatokowej 17. Prosimy o telefon przed przyjazdem. Czasami istnieje możliwość odebrania lub zwrotu sprzętu do naszej siedziby ul. Junony 33c/8 – obydwa adresy znajdują się w Gdańsk- Osowa.
Czy ktoś inny może za mnie odebrać zamówiony sprzęt?
Tak, prosimy tylko o pisemne pozwolenie (e-mail, SMS) na wydanie sprzętu innej osobie.
Czy mogę zrezygnować z rezerwacji i otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeżeli rezygnacja nastąpi na tyle wcześnie, że damy radę ponownie wypożyczyć dany sprzęt to ze zwrotem pieniędzy nie ma żadnego problemu. W sytuacjach losowych zawsze staramy się znaleźć wyjście satysfakcjonujące obie strony.
Czy sprzęt jest nowy?
Nie, sprzęt z reguły nie jest nowy bo to wypożyczalnia ;), ale zawsze jest czysty i w pełni sprawny, czyścimy go po każdym użyciu. Na początku sezonu dokupujemy nowe przyczepki i często inne sprzęty, więc może się zdarzyć, że ktoś wypożyczy zupełnie nowy sprzęt, świeżo wypakowany z kartonu ale nie jest to norma ;-)
Czy sprzedajecie używany sprzęt z wypożyczalni?
Czasami po sezonie wyprzedajemy starsze modele przyczepek rowerowych, które z reguły trafiają w ręce naszych stałych klientów ;) Jeżeli jesteś zainteresowany to zadzwoń i zapytaj.
Co nowego
- Przyczepka rowerowa Croozer Kid Plus – wrażenia z użytkowania.2017-08-04 - 14:37
- Thule Sport 1 – test2017-04-08 - 21:38
- Test zestawu Croozer Ski2017-01-18 - 18:02